May I Help You
Baek Dong-Joo, a funeral director who has a supernatural power that she can talk to the dead, and Kim Jib-Sa, an employee of the errand company ‘Ildangbaek.’ These two get entangled in a life-and-death situation with each other after a request from the dead.
I do anything for you
Baek Dong-joo, a funeral director meets Kim Jib-sa, an errand boy of the neighborhood. Dong-joo kicks Jib-sa in the shin and disappears all of a sudden after asking an odd job. What on earth is this woman?
Dong-joo and Jib-sa meets again at a funeral. Jib-sa tries to run away but Dong-joo stops him. There is no sign of easing between them.
Why are you in the closet? Ildangbaek is now in a serious trouble because of Dong-joo. Jib-sa is not sure if he can trust her or stop her.
Jib-sa seriously misunderstands Dong-joo after he encountered an unexpectedness in the mortuary. Meanwhile, Dong-joo tries all possible means to grant the dead wish.
It is one thing after another for Dong-joo to meet the dead clients. With her hands full, she was caught up with Jib-sa. Meanwhile, Tae-hee dwells on what Dong-joo said.