2024 MBC Music Festival
A magical moment that will make everyone's heart flutter will begin at MBC Music Festival. The theme for this festival is Wannabes. Legendary K-pop wannabes and the new wannabes who fulfilled their dreams as they grew up watching them will perform together, and there will be special collaboration performances that transcend generations and genres. Yoon A of Girls' Generation who gave us special memories for 9 years will be the host for the last time, and MINHO of SHINee and DOHOON of TWS will join her to make the night shine. Let's have a memorable time with our wannabes.