Meekah
Meekah is a 12-15 minute live action series where kids follow Meekah on kid-friendly, fun-filled, playdate adventures!
Meekah goes on an air and sea adventure when she boards the Intrepid aircraft carrier! She gets to go inside an airplane, a helicopter, and even inside the huge ship itself!