Mégantic
Corine
The trauma is more and more present two months after the event. The police must intervene with Corine.
Bryan is a volunteer firefighter who experiences the consequences of the tragedy and sinks into depression.
Annick had joined an old flame and arrives late at the Musi-Café on the evening of the tragedy. While narrowly avoiding death she is no longer able to live her life normally.