Megapolis
Embark on a journey to ancient Rome with stunning computer-generated reconstructions. Witness the secrets of Roman architecture and the ingenuity of its builders. Through recent film footage and post-production magic, iconic monuments like the Pantheon, Nero's palace, and the Coliseum are resurrected, showcasing Rome's excellence, innovation, and eternal beauty.