Melody
"Melody secretly sings in the Metro.Melody discovers her mother left her a notebook.A magical connection between Layla and Melody begins."
"Melody and Layla's bond gets stronger. Van Vorden searches for “that voice"". Franco does everything possible to avoid meeting Van Vorden."
"Melody tries to contact Van Vorden. Franco refuses to let his sister have contact with Melody. Layla and Melody continue to communicate."
Van Vorden explains to Melody the difficult times ahead. Suddenly, Pablo abandons his classes with Layla. Melody's mother returns in a secret way.
Van Vorden becomes increasingly impatient to sign the contract with Melody. Melody convinces her aunt to sign the agreement, angering Franco.