Wild Metropolis Wild Metropolis
Residents
From pythons in Bangkok to otters in Singapore, cities may seem unlikely havens for wildlife, but for animals able to adapt, the urban world is filled with opportunity. Discover the extraordinary ways wildlife is making itself at home.