Mexico Life
Homebuyers search for tropical getaways in the sun, sand and surf of coastal Mexico. Local realtors help them find their own paradise, whether it's a vibrant nightlife, sizzling culinary scene or just a secluded place to relax.
A couple wants to escape hectic and humid Florida for desert calm in Cabo San Lucas, Mexico.
A young couple decides to trade landlocked Colorado for ocean views in Cabo San Lucas.