Mi lista de exes
Comienza la búsqueda
After suffering a breakup, Maria intends to seek the love of her life among the men who were her boyfriends, starting with Juan Miguel.
Maria finds out that her ex-boyfriend Carlos is a famous singer, but what she does not imagine is that he keeps a dark secret.
Maria decides to have a date with her ex-boyfriend Poncho, a handsome and muscular exotic dancer who provokes Pedro's envy, but his inappropriate behavior will make her doubt if he is the love of her life.
Maria meets Fabian again, her painter ex-boyfriend, but things do not go as she expected after realizing that he has more things in common with Sonia, her mother.
Sebastian, Maria's Colombian ex-boyfriend, makes her a proposal hard to refuse, so she will have to choose between her family and friends or leave everything for love.
When Natalia learns that Maria is about to marry Sebastian and go to Colombia to live with him, she arrives in Mexico to remind her the love they had as friends and as a couple, even though Maria is reluctant to accept it.