Mickey Mouse Clubhouse+
Mickey and friends welcome everyone back to the clubhouse for all-new adventures filled with music, laughs and new surprises.
Goofy’s socks vanish during naps, and soon, Mickey’s stuff goes missing, too! They find Pluto gathering items to build a cozy bed for a mama cat and her kittens.
Professor Von Drake’s Itty Bitty Baby Ray turns him and Pluto into babies! Mickey and pals use Mouseketools to reverse the shrink ray.
Goofy's hungry for pizza, but the fridge is missing ingredients. Mickey and pals use Mouseketools to gather what's needed and make a delicious pizza to share!
Professor Von Drake gifts a calliope car for the Clubhouse Choo-Choo train. Minnie performs a song, and she and Mickey help friends finish chores to join in.