Mighty Express Minis
Clickety Clack, let’s make tracks and get to know all our friends in Tracksville! There’s never a dull moment with Nate, Brock, Faye, Penny, Red, Flicker & Mandy; especially when they’re taking a break from their Mega Missions.
Peoplemover Penny must overcome her fear of bats so she can get the kids to camp in time for s'mores at sunset.
Mechanic Milo is on hand to make sure engineer Liza's drum set arrives safely in time for her concert at Central Square Station.
Delivering beach balls on his very first mission, Flicker learns he always has friends to help him out if he makes a mistake.
While Build-it Brock is in charge of Central Square's new tower, all the trains have different design ideas.