Young knight-in-training Mike goes on missions with his friends.
Smiley Treasure
Mike thinks he’ll be better at guarding a bunch of bananas without his dragons’ help. But as the bananas go missing one by one, Mike has to learn that everything is easier when you accept a little help from your friends!
Trollee comes for a sleepover, but when Mike discovers that guests in the castle are treated differently, he feels that things aren't fair.
Mike tries to make Galahad look more knightly but learns that his trusty steed is perfect already.