Millionaire Murders
A closer look at a murder in which the killer or victim lived a life of luxury and wealth; each case is examined in detail as experts unpack how and why the murder happened.
Byrd and Melanie Billings
In 2009, Byrd and Melanie Billings were murdered in their Florida home during a robbery. The crime was orchestrated by a former employee, involving multiple suspects. Investigators uncovered a complex conspiracy behind the brutal killings.