Minnie's Bow-Toons: Camp Minnie
Minnie and Daisy have adventures in the great outdoors as they open Camp Minnie! With Clarabelle as Activities Director and Cuckoo-Loca there to lend a wing, hijinks abound.
A Sticky Situation
Daisy plans to teach guests at the campground a fun campfire song, but her hands get stuck together with gooey marshmallows right before showtime.
Minnie tries to practice a dance for the talent show, but a cute butterfly keeps messing up her act.
Minnie and her nieces, Millie and Melody, discover a new way to make ordinary mini-golf extreme.