Minnie's Bow-Toons
Leaky Pipes
Minnie and Daisy are making rubber bows for the walrus ballerina's underwater ballet when the Bowtique's water pipes burst, the rubber bows are the perfect thing to plug the leaks.
The Pom-Pom Problem
When cheerleader Roxy loses her pom-poms, Minnie comes to the rescue, making some more in time for her to take part in the parade.
Minnie's nieces, Melody and Millie, are helping in Minnie's Bowtique when movie star Penelope Poodle comes in to find a fabulous outfit to wear at an awards celebration.
Minnie, making a Spring bow with Daisy, sees Figaro the cat is playing with a butterfly, which gives them an idea for a new bow.
Minnie plans a surprise birthday party for Daisy, but when the lights go out, they decide to use fluorescent paint to light the Bowtique so that the party can go ahead.
Minnie's twin nieces, Millie and Melody, are taking part in a pageant, but their flowers keep falling apart because they are using real petals.