Minx
In 1970s Los Angeles, an earnest young feminist joins forces with a low-rent publisher to create the first erotic magazine for women.
Not Like a S... Right in the Face
1971. Aspiring journalist Joyce Prigger struggles to find a home for her feminist magazine until low-rent pornography publisher Doug Renetti offers to help her achieve her dream… with one catch: each issue must feature a nude male centerfold.
Au Revoir, Le Double Dong
Fearing that Doug’s salacious ad partners will kill Minx before its newsstand debut, Joyce seeks answers from her familiar country club set. Meanwhile, influenced by her new feminist ideals, Bambi envisions a new role for herself at Bottom Dollar.
The arrival of the Valley’s newest councilwoman spells trouble for both Bottom Dollar and Minx. When her contributors begin to pull out with only 36 hours before print, Joyce scrambles to come up with new articles that conform to her own high-brow standards.
After Bottom Dollar is audited, Tina and Doug scour the books – and their employees’ pockets – for the missing money.
When Doug forces her to make nice with the Mob, Joyce finds herself surrounded by the gangster’s wives – who offer some sage advice. Meanwhile, the Minx team struggles to capture their missing leader’s artistic vision for their renaissance-man model.
After sales from Minx’s first issue fail to impress, the Bottom Dollar crew takes to the streets to build brand awareness. But while Richie, Bambi, and Shelly’s word-of-mouth campaigns see some success, Joyce creates chaos on campus in her attempts to woo a celebrity guest and her fittingly feminist college students.