Miru Paths To My Future
MIRU is a weaponless robot born in the future that transcends time and space, caring for people across the ages. Through each encounter with MIRU, these struggling souls take small steps toward recovery. One thing becomes certain: The future is in our hands. You're invited on a journey where some of the simplest changes create unexpected impacts.