Mismatched
When Dimple Met Rishi
Rishi hopes to woo Dimple at a summer course after seeing her picture on a matrimonial web site, but marriage is far from her mind.
Hot Summer, Cold Vibes
Dimple discovers why she was allowed to come to Jaipur; Rishi bonds with Dimple during a class assignment and hopes to be paired with her for a project.
After dinner with Celina's friends, Dimple shares an enlightening walk home with Rishi; Celina and Namrata both harbor secrets.
Namrata confides in Rishi about her crush; emotions run high at Zeenat's wild house party, bringing surprises and misunderstandings.
Rishi and Dimple go on a platonic date, but confessions raise the stakes; as Dimple's app idea is approved, Anmol poses a challenge.
Dimple dedicates herself to her app before a gaming showdown with Anmol; betrayals put relationships at risk, including Dimple and Rishi's.