Miss Bernard said.
"Miss Bernard" herself, Machida Sawako, and her book-loving friends live their literary days in the library. This gag series glorifying famous literature is filled with love for books of all sorts, as well as the kinds of things that all readers experience!
First Volume: "Miss Bernard Said"
Machida Sawako, nicknamed Miss Bernard, frequents the school library and always seems to have a book in her hands... but while she longs to be an avid reader, she finds reading to be too much work.
Sawako wonders what would be the correct approach to the works of the author Murakami Haruki.
The gang helps Sumika design some "pop" signs to draw attention to their favorite books in the library.