A former CIA agent searches for her son who disappeared while studying abroad.
When Becca Winstone learns that her son disappeared while studying abroad, she travels to Europe to track him down in a race against time.
As Becca searches for Michael in Europe, the surprise arrival of her best friend (Aunjanue Ellis) causes complications; Michael tries to understand why he was abducted.
Becca, working to avoid being taken into custody, comes up with a new scheme to get Michael back.