Mister Ed
Mister Ed is a horse who is owned by Wilbur Post. Mister Ed is not just any horse, he talks to Wilbur! But this gets Wilbur in all kinds of trouble because Mister Ed won't talk to anyone else, so Carol, Wilbur's wife, thinks that Wilbur loves Mister Ed more then he loves her, because he spends so much time with Mister Ed. Mister Ed also talks on the telephone and goes out of his barn to cause mischief, which Wilbur gets blamed for.