Mysteries Unearthed With Danny Trejo Mysteries Unearthed With Danny Trejo
Exploring hidden worlds, revealing objects and organisms concealed beneath surfaces through technological imagery and serendipitous incidents.
Chamber of Secrets
From priceless treasure found inside a lost city, to an ancient manuscript hidden behind a wall, explore mysterious secrets lost deep inside various unseen chambers, like tunnels, caves, or even burial sites.
From ancient religious texts buried in Egypt, to cultural relics found at sea, or even a terrifying tower of skulls hiding under the earth--these lost artifacts change what we thought we knew about certain sacred beliefs.
From a deadly discovery hiding under one of America's most loved national parks, to a Nazi era weapon sunk off the coast of New Jersey, or even a blood thirsty predator found in Canada--you never know where a killer find is hiding or who may stumble upon it.