MOBILE FIGHTER G GUNDAM MOBILE FIGHTER G GUNDAM
It is time for the Gundam Fight tournament! Each country sends a Gundam to Earth for this prestigious tournament in the hopes of winning power and glory for their homeland! But this time, there's an unseen evil lurking behind the scene. Domon Kasshu, Neo Japan's reluctant Fighter, is determined to uncover this evil and clear his family name! The fight to the top begins now!
As the Gundam Fight is about to begin, Domon Kasshu, the Gundam Fighter of Neo Japan, arrives on Earth after his Shining Gundam has unexpectedly veered off course and crashes in Rome.
As Domon travels to Neo China, he is approached by two Shaolin monks who urge him to take on the Gundam Fighter of Neo China, who has apparently gone rogue.
In his eagerness, Domon interrupts a fight between Neo France's representative, George de Sand, and another opponent, but George, disgusted at this cavalier attitude, refuses to accept the challenge.
In Neo Russia, Domon has gone after the country's Gundam Fighter, but he is arrested by the local police and thrown into a large prison.
Domon returns to the Neo Japan space colony. There he undergoes a virtual reality simulation to determine if he is the right choice for Neo Japan's Gundam Fighter.