Modern Love Tokyo
The Amazon Original series “Modern Love,” based on a column that appeared in The New York Times, has been distributed since 2019. Now “Modern Love” reboots with a new look in Tokyo as “Modern Love Tokyo.” The seven-episode anthology features a cast of leading actors and depicts various forms of “love,” such as love almost forgotten, love between sons and mothers, and love that transcends borders.