Molang
The Bicycle Ride
Molang's and Piu Piu's friends suggest they go on a bicycle ride, but Piu Piu can't keep up with them. Molang is going to do everything he can to make sure his friend also enjoy the ride.
As soon as they arrive in the desert, Molang and Piu Piu embark on a camel ride, but the first step in their adventure is to learn how to properly mount one.
Molang, Piu Piu and their friends find a coconut, but have trouble figuring out how to open it.
Molang, Piu Piu and their friends are going on holiday in the sun. They have to pack their bags. But it's not an easy task for Molang as he wants to take all his belongings.