Molly-Mae: Behind It All Molly-Mae: Behind It All
Molly-Mae is starting a new chapter of life; faced with the challenges of parenting and launching a business without Tommy by her side, she opens up for the first time.
Molly throws herself into the upcoming launch of her long-awaited clothing brand, Maebe; as she prepares for the brand's first pop-up event, she finds herself under huge amounts of pressure while at her most vulnerable.
Molly travels to St Moritz for a high-stakes photoshoot, but the shoot is put at risk when a snow storm rolls in; back home in Manchester, Molly is expanding her Maebe empire by opening a coffee shop pop-up.