MOMENTARY LILY
Robotic invaders wiped out all life, but Renge fights to survive using her powers. With no memories, she roams the city until she meets five other young women, each with unique abilities. Together, they make the most of their lives, cooking delicious meals between battles with mechanical monstrosities. As they uncover the secrets of their powers and pasts, they find strength in their friendship.
In a lonely city where all the inhabitants have been erased by mysterious machines, Renge encounters a team of girls who have been fighting the machines. She cooks them a meal.
Now that Renge has joined the group's ranks with her powerful weapon, Yuri feels capable of confronting the Goliath, a huge machine, and continuing to advance.
With Yuri having passed away, the team must decide what to do next. The photos being posted on social media may offer a clue.
The relationship between Erika and Hinageshi becomes strained. A duel between the big sister and the gamer begins.