MONKEYS AND MORE: OUR CLOSEST RELATIVES MONKEYS AND MORE: OUR CLOSEST RELATIVES
Ever wonder how closely related humans, monkeys, and apes really are? Visit primate habitats to get an intimate look into their complex societies and observe these intelligent animals loving, working, loafing, fighting, and sharing just like we do.