Monster Hunter Stories RIDE ON
Aspiring young Rider Lute and friends go in search of a Monstie Egg on the eve of the Kinship Rite--a search that takes them into dangerous territory.
It's Kinship Rite time! Lilia and Cheval are uncertain about their futures, while an unexpected attack on Hakum Village sends its Riders scrambling.
Chief Omna sends the apprentice Riders off in search of the Waterfall of Trials. A visitor to Hakum Village gives Lilia inspiration for her future.
Hakum Village revives the beloved Monstie Races for their four newest Riders, but Lute could still use a lot more practice piloting his powerful pal.
Lute and friends dream about what they'd buy with the proceeds from a rare and valuable golden Gargwa egg, and Cheval decides to try hunting one down.