Montecristo
Edmond Dantès, the enigmatic founder and CEO of a new technology company, returns to Spain as Alejandro Montecristo after 18 years, determined to make those who took away his identity, freedom, and love pay.
Montecristo risks all for Haydée, but as his feelings for her deepen, a ghost from his past changes everything.
Montecristo, torn between old and new love, reunites with Mercedes; Cristóbal hunts for his daughter.