Mood
I Didn't Come to Pay I Came to Slay
After wannabe singer Sasha is kicked out by her family, she's got to find her own way.
Babygirl
When Sasha is forced to escape from Saleem's, she needs to ask Carly for a favour.
Sasha's life is on the up until she makes a decision she never thought she would.
Sasha can't run anymore; she must confront her past trauma to find her own voice.