Motocrossed
Andi and her twin brother Andrew both love motocross racing, but their Dad thinks it's too dangerous for girls and would rather see her cheerleading. But when Andrew is injured during a practice race against his sister, Mr. Carson heads to Europe looking for a replacement rider. Blaming herself, Andi disguises herself as her twin brother to compete in a big motorcross race.