Mr. Kill
When a series of gruesome murders begins to mirror the pages of "Nekros," a dark, self-published comic, the creator, Kay (Dew Jirawat Sutivanichsak), finds his world upended. Unwillingly thrust into the spotlight, the reclusive artist is placed under the intense scrutiny of Phat (Tee Teeradech Vitheepanich), a righteous detective determined to stop the carnage. Though they have different outlooks on justice, Kay and Phat are forced into an uneasy alliance to track down a killer who is pulling scenes straight from fiction into reality. As they peel back layers of deception, they discover a haunting connection: their lives are inextricably linked by a shared tragedy from years ago. With the shadows of their pasts looming large, the two must decide if they are fighting for justice or merely fueling a cycle of vengeance.