Mr. Throwback
A down-on-his-luck memorabilia dealer looks for redemption by reuniting with his sixth-grade teammate, NBA great Stephen Curry.
Why Not Me
In a bind, Danny Grossman reunites with an old friend, Stephen Curry, leading to a bigger problem.
Charlieworld
Danny continues the lie until Stephen offers to throw Charlie the birthday party of her life.
Stephen is in a shooting slump, so Kimberly asks Danny for help finding the one person who can help.
As the basketball charity game nears, Danny and Kimberly go to Toronto to recruit a whale to play.
Danny must take drastic measures to protect himself; Kimberly breaks some bad news to Stephen.
After a game day from hell, Danny pulls off the impossible and has everyone on his side.