MTV2's Guy Code MTV2's Guy Code
Porn, Being Broke, Jealousy and Having a Crush
Porn, being broke, jealousy and having a crush. Ghostface Killah offers up his Good Ass Night.
Farting, foreplay, lying, and bachelor parties. Comedian Kevin Hart shares his Good Ass Night and Lil Duval takes a lie detector test.
One-night stands, racism and going abroad. Damien Lemon takes a trip to the spa to find out about facials.