Mud Madness
Competitors strap in for the fall mud circuit in the gritty underground world of mud racing; big money is on the line. The racing is wild, the rivalries intense, and the party turns up when the sun goes down -- and no one's holding back.
At Arkansas's world-famous Greasy Bend Off-Road Park, rivals Bryce and Josh wager big money on the small tire bounty course. Larry calls up an old friend to help him turn his season around. AJ does whatever it takes to take down his top competition.
Larry and Bobby enter a wild trail race, using questionable tactics while chasing their first win. Bryce dresses to impress and risks it all on the ATV short course. Randi takes on Megan Rion and skimmer AJ Robertson in the Bounty Hole call-out races.
The Josh Carmon vs. Bryce Sparks rivalry is on a collision course as they line up for the final event of the fall mud circuit. AJ debuts the largest ATV in the world just in time to face Larry Oakes and Megan Rion in the season's nastiest bounty hole.