Mundo Gustavo
Gustavo Ribeiro is a young Portuguese skate sensation setting Street League alight. Join him during his rookie pro year as he challenges his heroes on skateboarding’s biggest stages.
Hometown skating in Lisbon
Meet Gustavo Ribeiro, the Portuguese pro skater who's about to take his shot on the biggest stage in the world. Carve the streets of Lisbon with him to get to know his hometown.
How a skateboard gets made
Portuguese street skating sensation Gustavo Ribeiro visits fellow elite skater Danny Leon to check out Europe’s biggest skateboard factory.
Emter the world of pro skater Gustavo Ribeiro as he shows Leticia Bufoni around his private indoor skatepark.
Where better try out some new tricks than on the fabled streets of skateboarding’s first city? Gustavo Ribeiro joins the Ementa crew to do just that in Barcelona.
When a shoulder injury almost derailed Gustavo Ribeiro’s most important season, he visits the state-of-the-art-facilities at Red Bull’s Athlete Performance Centre in Salzburg to recover before Tokyo.