Murder in Suburbia Murder in Suburbia
Kate and Emma investigate the murder of a young woman, Nikki, who was a member of a singles club.
One man is found dead and handcuffed in the swimming pool on his raucous stag night.
Ash and Scribbs investigate the death of school secretary Helen McKee, who was run down by a car.