Murder In The 21st Murder In The 21st
Exploring some of this century's most notorious homicide investigations through a deep dive of each victim's digital footprint; social media posts, texts, emails and more are analyzed to uncover motive, means and opportunity.
A horrific quadruple homicide goes unsolved for over a decade. While one investigation goes cold, another heats up as the search for a missing couple holds the key to unravelling the secrets of a serial killer.