Murder Loves Company
Dorm Living Nightmare
A girls' movie night gone bad leads to a not so happy ending for this group of college roommates. Police investigate a murder that leads them halfway across the state in search of the killer.
A reunited family begins to point fingers at each other when a house fire kills one of their own. And somewhere in the ashes are the clues to a murder.
A close-knit group of co-workers are devastated when one of their own is found dead near a soccer field at the edge of their quiet Indiana town. Was this a random act of violence, or are these workers not as close as they thought?
A murder within the small square dancing community of Texarkana, Arkansas leads investigators through a gauntlet of suspects with alibies and potential motives- including love triangles, jealousy and lots of money.