Murderers and Their Mothers
Jed Allen, presumably had a stable life, but in May 2015 he killed his mother, step-father and six year old sister. MacIntyre and Dr. Yardley explore Jed's dysfunctional childhood with his mother to discover the trigger that led him to commit murder.