Murphy's Law Murphy's Law
Murphy infiltrates a gang implicated in a series of diamond heists and finds himself out of his depth involving Japan's equivalent of the mafia. Complicating the situation, Murphy finds himself attracted to Annie.
Richard Mooney, London's most infamous kidnapper, is brought in, and the race is on for Annie and Murphy to get a confession in time to save the life of his latest victim, Kate Jennings. To crack Mooney's silence, Murphy is set up as a suspected terrorist and goes under cover into Bellview Prison to befriend him.
When Mickey Munday, a world-famous Irish snooker player, comes under pressure to rig the outcome of his game in the forthcoming championships, Murphy and Annie go undercover to protect his life and find the culprit when he arrives in London. The stakes are raised for Munday when his long-lost love and daughter reappear in his life.
The hunt for a serial killer who is stalking London's West End becomes personal for Murphy when tragedy strikes at the heart of the investigation.