My Fantastic Mrs. Right
Mi Xiao Qi (Yuan Yu Xuan), a young woman from the Cloud World, is mysteriously transformed into a cat and transported to the Bei Yue Kingdom. She lands on a nobleman's head and into the arms of Prince Bei Gong Yan (Zhang Jiong Min), who takes her to his palace. Using the prince's blood, she can temporarily return to human form. A mystical messenger reveals she must collect four magical jade pieces through four "passages of love" with her fated partner to return home. Her extraordinary journey becomes a quest of true love and magical transformation. This is a 2020 Chinese drama directed by Tan You Ye.