My Ghost Story My Ghost Story
Sprits from an abandoned slaughterhouse invade a couple's home; people at a health club work out under the watchful eyes of a cigarette-smoking ghost; an Ohio woman is violated by a paranormal incubus in her own bedroom; and a couple's dream job of running a remote New England lodge is destroyed by rampaging spirits.
A couple is haunted by the spirit of a little boy who lives in their young son's bedroom closet. A gas station owner's life is abruptly changed by the appearance of a mysterious paranormal mist with a demonic presence. An Old West ghost town lives up to its name and spooks hundreds who have visited. A dying woman gives her dog to a friend...and then she returns as their guardian angel. The spirit of Sharon Tate, who was pregnant when murdered by the Manson family, returns to the scene of the gruesome crime as a jaw-dropping apparition. And then the image of a gambler appears in a window of the old hotel where he took his own life.
Two men retire without knowing their new home sits on the graves of people who were tortured and murdered by the KKK. The Queen Mary once ruled the high seas, but now ghosts roam her decks. The ghost of the 10th President of the United States haunts his memorial gravesite in Tennessee. Two women experience the results of a curse that was made on a small Texas town. A shadow man and a girl killed tragically haunt an old stagecoach stop. And, in a final twist, so many guests of an old hotel were encountering ghosts that the owners built a new area they hope will be a "ghost free zone.
A woman under assault by an aggressive entity is rescued by the spirit of her deceased son. A maid who was murdered in the 19th century continues to work at an old Texas hotel. A demon who possessed a teenager now threatens his young family. Ghosts of stars from the silent film era morph onto actors as deformed body parts in a modern movie. Spirits ranging from a daughter who committed suicide to the family dog still haunt the house they called home. And a diner frequently serves its customers portions of the paranormal.