My Heart Twinkle Twinkle
Lee Soon Jin (Jang Shin Young), the oldest of three girls, helps her father run their fried chicken restaurant Jinsim after her mother passed away. Jinsim is a modest but generally successful shop, until a larger fried chicken franchise, owned by ruthless businessman Chun Woon Tak (Bae Soo Bin) and his family, sets up shop nearby and threatens the future of their livelihood. Unbeknownst to Soon Jin, Woon Tak has a crush on her, but keeps it hidden due to their fathers’ business conflicts. When Soon Jin’s father passes away, Woon Tak decides to make a move, and Soon Jin accepts despite her sisters’ protests. Can Soon Jin carry on her father’s fried chicken legacy despite her new in-laws’ desires?