My Hero Academia
Izuku Midoriya: Origin
Izuku Midoriya desperately wants to be a hero, but he is one of the few in his generation born without a Quirk. Will meeting the number one hero, All Might, change his fate?
Izuku accidentally learns of All Might's secret, but there's trouble in town again before Izuku has time to process it. Will All Might be able to save the day again?
All Might tells Izuku that he can become a hero, but does he really have what it takes to become one?
At the entrance exam, Izuku falls behind as the other students defeat faux villains left and right. Will he be able to get enough points to pass?
It's Izuku's first day of high school, and he still can't control his new Quirk. Will he make it to the second day of school with his eccentric new teacher?