My Little Happiness
Cong Rong (Xing Fei) dreams of becoming a lawyer. Defying her mother's wishes, she secretly rents a place near home to start a legal internship. Her first case reunites her with childhood friend Wen Shao Qing (Tang Xiao Tian), who is also her new neighbor and landlord. As they spend more time together, tensions rise, blending professional challenges with personal emotions. Will this unexpected reunion jeopardize her legal ambitions, or could it help fulfill them? And might their rekindled connection ignite a lasting romance? This 2021 Chinese drama series was based on a novel by Dong Ben Xi Gu and was directed by Yang Long.