My Little Kitchen
Has your Hallyu craze piqued your interest in learning how to cook Korean food? You’re not alone! Known as “hansik,” Korean food can seem a little daunting to cook to foreign fans. But TV celebrity Fabien walks you through how to make your favorite tasty Korean dishes with easy-to-follow recipes and instructions. Back for a second season, every episode of “My Little Kitchen Season 2” will ensure that you’ll become a pro at cooking Korean cuisine in no time!