My Little Old Boy
Follow the hilarious and heartwarming lives of celebrity bachelors – and their fiercely devoted mothers! As hosts Shin Dong Yeob and Seo Jang Hoon facilitate the conversations, the mothers of the day’s featured celebrities share their unfiltered commentary about their sons’ lives as they unfold onscreen for viewers at home. While the mothers might not agree with all of their sons’ choices, the family bonds still stand strong at the end of the day.