My Misdiagnosis
Stories of people who have been medically misdiagnosed, and how they were able to be properly diagnosed and treated.
Jean & Harreson
Jean was diagnosed with spastic diplegia; a new doctor offers a correct diagnosis and treatment; a blemish on Harreson's nose leads to surgery that disfigures his face; he gets the correct diagnosis that could have prevented his pain and suffering.